Попросити допомоги експерта  
Кроки експертизи:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
10. Отримуємо від органу влади письмову відповідь про результати врахування
 
 
 
На головну

Якими методами
проводити експертизу?
Як отримати iнформацiю
вiд органу влади?
Як пiдготувати
експертний висновок?
Як оскаржити
дii влади?
Як написати запит на
проведення експертизи?
Реєстр владних
зловживань

Головна -> Експертиза -> Крок 10 : Отримуємо від органу влади письмову відповідь про результати врахування

Отримуємо від органу влади письмову відповідь про результати врахування

    Один із основних принципів, яких має дотримуватися громадський експерт при проведенні громадської експертизи діяльності органу виконавчої влади стверджує: “Якщо Ви не будете впливати на формування свого іміджу – він буде формувати сам себе!”. Роблячи корисну справу якісно і ефективно, обов’язково потрібно інформувати громадськість як про перебіг справи, так і про її проміжні та кінцеві результати.
    Поки ��и як громадський експерт будете напружено працювати і відмовчуватися, “зберігаючи сили та найбільш цікаві речі до фінальної прес-конференції” – інформаційне поле регулярно заповнюватимуть як інші організації з їхніми подіями та новинами, так і місцева влада, бізнес тощо. Якщо місцева преса не буде у курсі справ по Вашій експертизі, то де гарантії, що журналісти повірять вашим аналітичним висновкам – хай навіть вони будуть феноменальні! – якщо раніше вони і знати не знали про Ваше існування, і не здогадувалися про „геніальних” експертів, що нині намагаються за півгодини підвести підсумки тримісячної роботи.
    Незважаючи на те, наскільки суха та формальна (для когось) інформація, що Ви її отримали у результаті аналізу, її, по-перше, завжди можна зробити цікавою, а по-друге, якщо у вас вже геть зовсім немає часу / спеціалістів / натхнення обробляти факти, отримані у результаті експертизи, спробуйте на крайній випадок відіслати інформацію у ЗМІ навіть у такому вигляді, як писав Річард Р. Фалк, американський рекламний агент - треба ж газетам заповнювати порожнє місце поміж рекламою. У нашому випадку – треба ж газетам заповнювати порожнє місце поміж інформацією управління статистики та закликами від податкової „Задекларуйте доходи до 1-го квітня!”.
    Повертаючись до того, про що ми з Вами говорили кілька абзаців тому, хочеться наголосити: перед початком проведення громадської експертизи сформуйте план медіа-підтримки проекту. З огляду на те, що різні компоненти можуть оптимально взаємодоповнювати одне одного у рамках однієї цілісної картини, давайте розпочнемо просто з переліку елементів:  Розсилка прес-анонсів щодо початку експертизи  Початкова прес-конференція

  •     Розсилка прес-релізів із результатами аналізу
  •     Коментарі (короткі персональні повідомлення)
  •     Участь у телевізійних та радіопередачах на місцевих ЗМІ
  •     Участь у „гарячих телефонних лініях” у локальних ЗМІ
  •     Підготовка та розповсюдження фотографій
  •     Проведення фінальної прес-конференції
Робоча форма та форма зворотнього зв'язку доступні лише зареєстровним користувачам

Підписатися на:
Логін:
Пароль:






   
Головна  | Новини  | Про проект  | Ми в соцмережах  | Контакти  | Мапа  | RSS
 


Ідея створення порталу належить коаліції неурядових організацій в складі Творчого об’єднання “ТОРО” (О. Хмара), Українського незалежного центру політичних досліджень (М. Лациба) та ВГО “Асоціація сприяння самоорганізації населення” (О. Орловський)
© Творче об’єднання “ТОРО” 2009-2016 Створено за підтримки “Міжнародного фонду “Відродження”